Først var jeg skeptisk til et slikt hjemmekurs, men jeg har lært mer på 2 uker enn jeg har gjort på 10 år med fra-og-til klimpring på gitaren.

– ELEV

LÆR Å SPILLE GITAR MED SYSTEMATISK GITARKURSPAKKE

DEN KOMPLETTE GITARKURSPAKKEN

• Omfattende gitarkurs for både nybegynnere og viderekomne
  • Tilsvarer over 2 år hos gitarlærer
  • Lærebøker og instruksjonsvideoer som systematiserer innlæringen din så du lærer trinn for trinn
  • Alt ligger tilgjengelig for deg online
  • 30 dagers full returrett hvis du ikke er 100% fornøyd med ett eller flere av kursene

Nå kan du enkelt lære å spille gitar hjemme ved hjelp av vår komplette online gitarkurspakke. Både nybegynnere og viderekomne vil få et morsomt undervisningsopplegg som er bygd på over 20 års erfaring og undervisning av tusenvis av gitarelever.

Lær å spille gitar trinn for trinn på en systematisk måte. Med nærmere 300 sider fyldig gitarundervisning, oversiktelige instruksjonsvideoer og morsomme play-along-tracks , forhindrer du dårlige vaner som spenner ben for utviklingen din.

Ved hjelp av denne gitarkurspakken vil du bli “selvhjulpen” til å arbeide på egen hånd med favorittmusikken din. Og du har tilgang til kurset ditt 24 timer i døgnet på internettet. Alt du behøver er en datamaskin med internett-tilgang!

FLOTT KURSOPPLEGG! HADDE JEG HATT TILGANG TIL DETTE NÅR JEG VAR UNG, HADDE JEG VÆRT GOD! DU VERDEN FOR EN FORSKJELL FRA Å SITTE 8 STK. I EN RING RUNDT LÆREREN..

– ELEV

GITARKURS

GITARKURS 1: LÆR Å SPILLE GITAR 1 - FOR NYBEGYNNERE

”Lær å spille gitar 1” er det perfekte gitarkurset for deg som ikke har spilt gitar tidligere, eller som trenger å friske opp gitarspillet fra ungdomsårene. Gjennom kursets 48 leksjoner vil du få en innføring i alt du trenger å vite for å ha en artig hobby resten av livet.

GITARKURS 2: SPILL LEADGITAR - FOR VIDEREKOMNE

Gitarkurset lærer deg teknikkene og teoriene du trenger for å bli en sikker lead-gitarist. Hvis du liker tanken på å spille gitarsoloer, og jamme sammen med andre eller alene, er dette kurset for deg!

BONUSER

BONUSGAVE! 30 KLASSISKE BARNESANGER M/AKKORDER

I tillegg til kursene får du en bonusgave fra oss. Bruk ferdighetene dine til å ha en sangstund med barn, barnebarn, nieser og nevøer. Denne boka sørger for sangene.

Kombinasjonen av skrevet materiell, instruksjonsvideoer og Play-Along-Tracks er veldig bra. Progresjonen i kurset også.

— ELEV

START I DAG!

1 MÅNED

kr 99,-

6 MÅNEDER

Få 15% rabatt, kun 84kr/mnd!

kr. 499,-

24 MÅNEDER

Få 50% rabatt, kun 49kr/mnd!

kr 1149,-

IKKE FORNØYD ETTER 30 DAGER? FÅ PENGENE TILBAKE! INGEN BINDINGSTID.