DETTE FÅR DU I GITARKURSPAKKEN

GITARKURS 1: LÆR Å SPILLE GITAR 1 – FOR NYBEGYNNERE

DETTE KURSET LÆRER DEG BLANT ANNET HVORDAN DU:

• Stemmer gitaren på en enkel måte, slik at du slipper å høre på sure toner.
  • Spiller akkorder, som jo er selve basisen for moderne gitarspill.
  • Leser tabulatur, som vil gi deg tilgang til et hav av noter og musikk for deg.
  • Spiller komp i forskjellige stilarter - pop, rock, blues, viser m.m.
  • Spiller barréakkorder, som "automatisk" gir deg en hel rekke akkorder helt gratis.
  • Spiller blues og blueskomp, som danner basis for mange andre stilarter.
  • Legger meloditonen på "toppen" av akkorden.
  • Spiller fingerspill i forskjellige stilarter og rytmer.
  • Spiller med riktig teknikk, så du ikke tilegner deg uvaner.

HVORFOR DETTE KURSET?

”Lær å spille gitar 1” er det perfekte gitarkurset for deg som ikke har spilt gitar tidligere, eller som trenger å friske opp gitarspillet fra ungdomsårene. Gjennom kursets 48 leksjoner vil du få en innføring i alt du trenger å vite for å ha en artig hobby resten av livet.

GITARKURSETS OMFANG

Gitarkurset består av 48 ukes-leksjoner, og pensumet tilsvarer ca. 1,5 – 2 skoleårs undervisning ved en vanlig musikkskole.

VANSKELIGHETSGRAD

“Lær å spille gitar1” er et nybegynnerkurs og du behøver ingen forkunnskaper. Her lærer du alt du trenger, som om du skulle gått hos en gitarlærer.

GITARKURS 2: SPILL LEADGITAR – FOR VIDEREKOMNE

DETTE KURSET LÆRER DEG BLANT ANNET HVORDAN DU

• Spiller skalaer gjennom grupperinger
  • Hel- og halvbender tonene som skaper den ultimate blues- og rockestemningen
  • Samkjører høyre- og venstrehånden så du spiller hurtigere
  • Bruker plekteret i leadgitar-spill til din fordel.
  • Utnytter gitarteorien til å improvisere slik du selv vil
  • Krydrer gitarspillet ditt med spennende ’licks’, så gitarspillet ditt skiller seg ut fra andres.
  • Spiller hurtig ved å bruke øvelser som alle dyktige gitarister bruker.
  • Bruker sweeping og arpeggio til å briljere med hurtige gitarsoloer.
  • Spiller råe gitarsoloer gjennom tapping, brukt av bl.a. gitarlegenden Van Halen.

HVORFOR DETTE KURSET?

Gitarkurset lærer deg teknikkene og teoriene du trenger for å bli en sikker lead-gitarist. Hvis du liker tanken på å spille gitarsoloer, og jamme sammen med andre eller alene, er dette kurset for deg!

HVA ER LEADGITAR?

En leadgitar spiller soloer, melodier, eller fyller ut f.eks. en vokalmelodi med mellomspill (“fills”). I bandsammenheng er det ofte normalt å ha en leadgitarist og en rytmegitarist (som spiller akkorder). Men man trenger ikke spille i band for å dra nytte av leadgitar-teknikkene. Det er nemlig veldig gøy å spille dette for seg selv.

GITARKURSETS OMFANG

Kurset består av 25 leksjoner og pensum tilsvarer ca. 1 skoleårs undervisning ved en vanlig musikkskole.

VANSKELIGHETSGRAD

“Lær å spille gitar 2” er et kurs for viderekommende og du bør derfor kunne spille grunnleggende gitarspill med akkorder og kunne lese tabulatur. Alt dette lærer du selvfølgelig i nybegynnerkurset vårt. Resten sørger vi for at du lærer, som om du skulle gått hos en gitarlærer.

BONUSGAVE! 30 KLASSISKE BARNESANGER M/AKKORDER

SPILL OG SYNG MED BARNA

I tillegg til kursene får du en bonusgave fra oss. Bruk ferdighetene dine til å ha en sangstund med barn, barnebarn, nieser og nevøer. Denne boka sørger for sangene.

START I DAG!

1 MÅNED

kr 99,-

6 MÅNEDER

Få 15% rabatt, kun 84kr/mnd!

kr. 499,-

24 MÅNEDER

Få 50% rabatt, kun 49kr/mnd!

kr 1149,-

IKKE FORNØYD ETTER 30 DAGER? FÅ PENGENE TILBAKE! INGEN BINDINGSTID.