HADDE ALDRI TRODD AT ONLINE UNDERVISNING PÅ PIANO SKULLE FUNGERE SÅ GODT SOM DET GJØR.

– ELEV

LÆR Å SPILLE PIANO TRINN FOR TRINN MED KOMPLETT PIANOKURSPAKKE

DEN KOMPLETTE PIANOKURSPAKKEN

• Omfattende pianokurs for både nybegynnere og viderekomne
  • Tilsvarer over 3 år hos pianolærer
  • Lærebøker og instruksjonsvideoer som systematiserer innlæringen din så du lærer trinn for trinn
  • Alt ligger tilgjengelig for deg online
  • 30 dagers full returrett hvis du ikke er 100% fornøyd med ett eller flere av kursene

Nå kan du enkelt lære å spille piano hjemme ved hjelp av vår komplette online pianokurspakke. Både nybegynnere og viderekomne vil få et morsomt undervisningsopplegg som er bygd på over 20 års erfaring og undervisning av tusenvis av pianoelever.

Med over 600 sider fyldig pianoundervisning, grundige instruksjonsvideoer og morsomme play-along-tracks lærer du systematisk å spille piano trinn for trinn, så du ikke tilegner deg dårlige vaner som spenner ben for utviklingen din.

Med pianokurset deres synes jeg at jeg lærer å spille ordentlig fra starten, så jeg slipper å lære inn feil fingersetting og andre uvaner, og jeg har det morsomt med å spille!

– ELEV

DETTE ER INKLUDERT I PIANOKURSPAKKEN:

KURS 1: LÆR Å SPILLE PIANO 1 - FOR NYBEGYNNERE

Det perfekte pianokurset for deg som ikke har spilt piano tidligere, eller som trenger å friske opp pianospillet fra barndommen.

KURS 2: MODERNE BESIFRINGSPILL - FOR VIDEREKOMNE

Lærer deg hvordan du kan sette deg ned ved pianoet og spille hvilken som helst favorittsang du vil i beste “Beat-for-Beat”-stil uten å skulle tenke på fingersetting eller være bundet av å spille nøyaktig som notene sier.

KURS 3: LÆR Å SPILLE JULESANGER - FOR ALLE

La tagentene dine fylle hjemmet med tonene av vakre julesanger neste jul. Du lærer 10 kjente og kjære julesanger som du vil ha glede av i mange år fremover, i tillegg til at du forbedrer pianospillet ditt.

BONUSER

BONUS 1 OG 2 - FINGERØVELSER 1 OG 2

Fingerøvelser er den raskeste veien til å bli god. Disse bøkene inneholder de mest effektive øvelsene, som vil øke utviklingen din betraktelig.

BONUS 3 OG 4 - EFFEKTIV ØVING 1 OG 2

Arbeid mer strukturert med øvingen din gjennom en langsiktig øvingsplan og fokuserte, daglige øvingsøkter. Disse e-bøkene viser deg hvordan du arbeider målrettet så du ikke kaster bort øvingstid.

BONUS 5 - PIANOFILLS TOPP-50

Lær hvordan du farger pianospillet ditt med spennende fills slik at du kan variere spillet mye mer. I heftet har vi samlet 50 fills i flere stiler og i alle tonearter, tilsammen 600 eksempler. Derved kan du lett finne idéer til hvilken som helst melodi du spiller.

“Har aldri spilt piano før, men etter at ungene flyttet hjemmefra og pianoet sto der urørt, ble jeg inspirert til å lære å bruke det. Og sakte men sikkert klarer jeg å lære både noter og enkle strofer. Jeg bruker nok lengre tid på hver leksjon, men jeg spiller hver dag og synes det er kjempemoro.”

— ELEV

START I DAG!

1 MÅNED

kr 99,-

6 MÅNEDER

Få 15% rabatt, kun 84kr/mnd!

kr. 499,-

24 MÅNEDER

Få 50% rabatt, kun 49kr/mnd!

kr 1149,-

IKKE FORNØYD ETTER 30 DAGER? FÅ PENGENE TILBAKE! INGEN BINDINGSTID.