100% FORNØYD-GARANTI – 30 DAGERS RETURRETT

Med Musikkskolens 100% fornøyd-garanti gir vi deg 30 dagers full returrett hvor du i fred og ro prøver et av våre online kurspakker uten å risikere noe som helst.

Finner du ut at kurspakken ikke er noe for deg, kan du avslutte abonnementet på elevsiden din. Deretter sender du en e-post til post@musikkskolen.no med beskjed om at du vil ha pengene dine tilbake, sammen med navnet ditt og den e-postadresse du er registrert med i vårt system. I løpet av noen dager vil hele kjøpesummen stå på kontoen din igjen.

Det eneste du skal passe på er at du ikke lagrer sanger eller øvelser fra kurspakken din på datamaskinen din eller printer noe fra lærebøkene. Da vil garantien bortfalle.

Angreretten bortfaller ikke ved normalt bruk av kurspakkens onlinebøker, instruksjonsvideoer og lydspor.

“Syns jeg har fått en kjempe service på alle måter fra dere. Der andre har manglet noe og kanskje til og med «det lille extra», har dere fulgt opp til det ytterste!!”

— ANINE, OSLO